Wyniki przeprowadzonych konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie zmiany statutów jednostek pomocniczych Gminy Mieszkowice

Konsultacje społeczne dotyczące projektu uchwały w sprawie zmiany statutów jednostek pomocniczych Gminy Mieszkowice odbyły się w dniach od 26 sierpnia do 2 września 2022 r.

Konsultacje zostały zorganizowane zgodnie z Zarządzeniem Nr 117/2022 r. Burmistrza Mieszkowic z dnia 16 sierpnia 2022 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zmian statutów jednostek pomocniczych Gminy Mieszkowice.

Ogłoszenie o trybie przeprowadzenia konsultacji zostało podane do publicznej wiadomości co najmniej 7 dni przed terminem ich rozpoczęcia poprzez umieszczenie zarządzenia wraz z załącznikami:
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach,
- na tablicach ogłoszeń w sołectwach,
- na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mieszkowice,
- na stronie internetowej Gminy Mieszkowice,
oraz w wersji papierowej w biurze rady Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach.

Konsultacje zostały przeprowadzone w formie zbierania pisemnych uwag mieszkańców na formularzu konsultacyjnym, który można było przesłać listownie na adres Urzędu, złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą elektroniczną na e-mail biurorady1@mieszkowice.pl.
W wyznaczonym terminie konsultacji do Urzędu nie wpłynęły żadne formularze konsultacyjne.

Projekt uchwały w sprawie zmiany statutów jednostek pomocniczych Gminy Mieszkowice zaopiniowany zostanie podczas posiedzeń komisji, a procedowany będzie w dniu 14 września 2022 r. podczas obrad XXXIII sesji Rady Miejskiej w Mieszkowicach.