🔴 W związku z powstałymi oszczędnościami w ramach projektu pn. „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” zapraszamy mieszkańców Gminy Mieszkowice, którzy nie składali wcześniej wniosków do składania KOMPLETNYCH wniosków (tj. zgłoszenie i potwierdzenie pracy w PGR) w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach.

🔴 Wnioski należy składać osobiście do dnia 7 października 2022 roku, do godziny 15:00.

🔴 Ze względu na ograniczone ilości środków finansowych o zakwalifikowaniu osoby do otrzymania sprzętu decyduje data i godzina wpływu wniosku do tutejszego Urzędu. Urząd zastrzega sobie możliwość wcześniejszego zakończenia naboru w przypadku wyczerpania limitu.

 

Załączniki poniżej

OŚWIADCZENIE DLA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO
OŚWIADCZENIE UCZNIA SZKOŁY ŚREDNIEJ KTÓRY OSIĄGNĄŁ PEŁNOLETNOŚĆ
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZESTNIKA GRANTU