Dziś jest: Poniedziałek 01 maja 2017, imieniny: Józefa i Filipa
Galerie zdjęćMapyKontakt
 
  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6

« strona główna

Regulamin wpisu do Księgi Sukcesów dla mieszkańców Mieszkowic i Sołectwa Plany

data 13-04-2017

  1. Wpisu do Księgi dokonuje się raz w roku podczas Mieszkowickich Dni Przyjaźni i Kultury  za niecodzienne, wyjątkowe, wykraczające daleko poza przeciętne wyniki przedsięwzięć,  osiągnięte w roku poprzednim w następujących  dziedzinach :
    1. edukacji,
    2. przedsiębiorczości,
    3. działalności społecznej, nie związanej z wykonywaną praca zawodową,
    4. kultury,
    5. sportu,
    6. zachowania bohaterskie oraz innych dziedzin nie ujętych w regulaminie dających podstawę do wpisu. 
  1. Partie polityczne, związki zawodowe, zakłady pracy, organizacje lub grupa mieszkańców licząca, co najmniej 30 osób do 31  maja  mogą zgłaszać kandydatów (indywidualnych,  grupę lub organizację) do wpisu do Księgi.
  2. Zgłoszenie dla kandydata indywidualnego lub grupy winno zawierać:
    1. imię i nazwisko( imiona i nazwiska), 
    2. datę i miejsce urodzenia,
    3. imiona rodziców,
    4. wyuczony i wykonywany zawód,
    5. opis osiągnięć kandydata ( grupy kandydatów),
    6. kolorowe zdjęcie pocztówkowe,
    7. pisemną zgodę na kandydowanie do wpisu.

        4. Zgłoszenie dla organizacji winno zawierać:                    

            a)  nazwę organizacji,

            b) datę jej utworzenia,

            c) opis osiągnięć,

            d) kolorowe, pocztówkowe , grupowe zdjęcie członków organizacji,

             e) pisemną zgodę szefa organizacji na kandydowanie do wpisu.

  1. Wpis do Księgi nie ma ograniczeń wiekowych.
  2. Analizy zgłoszeń, weryfikacji, ostatecznego ustalenia osób i organizacji do wpisu dokonuje Komisja w składzie:
  1. Burmistrz Mieszkowic lub jego zastępca,
  2. Przewodniczący Rady Miejskiej w Mieszkowicach
  3. Członek Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Opieki Zdrowotnej i Opieki Społecznej Rady Miejskiej w Mieszkowicach (wyłącznie radni z Mieszkowic)
  4. Przewodniczący Zarządu Osiedla Mieszkowice,
  5. Dwóch członków Zarządu Osiedla Mieszkowice,
  6. Prezes Zarządu Towarzystwa Miłośników Ziemi Mieszkowickiej,
  7. Sołtys Sołectwa Plany. 
  1. Z każdego posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który przechowywany jest w dokumentacji Zarządu Osiedla Mieszkowice
  2. Wpis ma charakter uroczysty i publiczny.
  3. Osoby wyróżnione wpisem do Księgi otrzymują list gratulacyjny oraz pamiątkowy puchar wręczany przez Burmistrza Mieszkowic.
  4. Za prowadzenie Księgi odpowiedzialny jest Zarząd Osiedla Mieszkowice, natomiast Burmistrz zabezpiecza środki finansowe na ten cel.
  5. Nazwiska osób i nazwy organizacji wyróżnionych wpisem do Księgi opublikowane zostaną w prasie.
  6. Zgłoszenia kandydatów do wpisu przyjmuje Zarząd Osiedla Mieszkowice za pośrednictwem Referatu ds. Obsługi Organów Gminy, 74-505 Mieszkowice ul. Chopina 1, pokój nr18 II piętro, tel. 914666 wew. 929.

 

 



Kalendarz imprez

  Maj 2017 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia