Dziś jest: Niedziela 25 lutego 2018, imieniny: Wiktora i Cezarego
Galerie zdjęćMapyKontakt
 
  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6

« strona główna

Informacja

data 07-08-2017

Uprzejmie informuję, że do tut. Urzędu wpłynęło pismo Burmistrza Mieszkowic dot. wszczęcia procedury związanej ze stratami powstałymi na skutek deszczu nawalnego.
W związku z powyższym proszę o podjęcie działań przez Komisję do szacowania strat wywołanych zjawiskiem wymienionym w arl. 3 ust. 2 pkt 4 z dnia 7 lipca 2005 r. o ubezpieczeniach upraw rolnych i zwierząt gospodarskich (Dz.U, z 2016 poz. 792 z późn. zm.) celem określenia wysokości szkód powstałych w gospodarstwach rolnych, położonych na terenie Gminy Mieszkowice.


z up. WOJEWODY ZACHODNIOPOMORSKIEGO

Karin Kmiecik
Zastępca Dyrektora
Wydziału Infrastruktury, Rolnictwa i Rozwoju Regionalnego



Kalendarz imprez

  Luty 2018 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia