Przypominamy przedsiębiorcom posiadającym zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, iż zgodnie z wymogami ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zobowiązani są do dokonania opłaty II raty za korzystanie z zezwoleń w terminie do dnia 31 maja 2023 r.

Opłata, o której mowa wyżej, wnoszona jest na rachunek gminy w każdym roku kalendarzowym objętym zezwoleniem, w trzech równych ratach, w terminach:

do 31 stycznia,

do 31 maja

do 30 września

danego roku kalendarzowego.

Dopełnienie powyższego obowiązku jest warunkiem zachowania przez przedsiębiorcę uprawnień do kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych.

Niedokonanie wpłaty w wyżej wskazanym terminie, jeżeli w terminie dodatkowych 30 dni nie zostanie dokonana wpłata raty opłaty powiększonej również o opłatę dodatkową, będzie skutkowało wygaśnięciem zezwolenia. O wydanie nowego zezwolenia przedsiębiorca będzie mógł się ubiegać nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.