UM Mieszkowice
05-03-2016
Gmina Mieszkowice – Szkoła Podstawowa im. Mieszka I, ul. Henryka Sienkiewicza 56, 74-505 Mieszkowice zaprasza do udziału w procedurze udzielenia zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, której przedmiotem jest zakup wraz dostawą środków utrzymania czystości na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Mieszka I w Mieszkowicach w 2016 roku.
1. Dane Zamawiającego:
Gmina Mieszkowice - Szkoła Podstawowa im. Mieszka I w Mieszkowicach
Ul. Sienkiewicza 56
74-505 Mieszkowice
Tel./faks: 914145457
e-mail: dyrektorspm-ce@wp.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków utrzymania czystości, których wykaz zawiera zapytanie ofertowe stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Oferta winna uwzględniać wszelkie koszty wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Miejsce dostawy usługi:
Szkoła Podstawowa im. Mieszka i w Mieszkowicach,
ul. Sienkiewicza 56, 74-505 Mieszkowice
4. Termin realizacji zamówienia oraz związania z ofertą
Oferta obowiązuje w całym okresie ważności umowy, tj. w okresie 16.03.2016 r. – 31.12.2016 r.
5. Wykaz dokumentów:
6. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:
7. SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 100 punktów.
Pozostałe oferty otrzymają ocenę wg następującej zasady:
C = (Cmin/Coferty) x100 %, gdzie
C - ilość punktów dla danej oferty,
C - min - cena brutto najtańszej oferty,
C - oferty -cena brutto danej ofert
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najniższą cenę brutto.
2) Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone oferty przedstawiają taką samą cenę, wybrana zostanie oferta o najmniejszej liczbie zamienników i wyższej marce produktów.
Zamawiający przy braku możliwości rozstrzygnięcia zamówienia wezwie Wykonawców, którzy je złożyli, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w terminie określonym przez zamawiającego. Niezłożenie wyjaśnień spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie.
8. Termin i miejsce złożenia oferty:
Zainteresowanych proszę o złożenie wymaganych dokumentów w terminie do 09.03.2016 r. do godz. 15.00
Otwarcie ofert odbędzie się sali nr 34 w dniu 10.03.2016 r. o godz. 13.00
9. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Szczegółowe informacje w zakresie zakupu i dostawy przedmiotu zamówienia zawarte są w umowie stanowiącej załącznik do niniejszego zaproszenia. W przypadku pytań informacji udziela
Maria Bakalarczyk – samodzielny referent szkoły pod nr tel.:914145457.
Zapytania dotyczące Zapytania Ofertowego można kierować w formie pisemnej na adres e-mail: dyrektorspm-ce@wp.pl
Uwagi końcowe:
Załączniki:
2.Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Dyrektor Szkoły
Iwona Świerczyńska