UM Mieszkowice
21-10-2011
Burmistrz Mieszkowic informuje o prowadzeniu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektu Programu współpracy Gminy Mieszkowice z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2012 rok
Konsultacje przeprowadzone zostaną w terminie od dnia 20 października 2011 roku do dnia 31 października 2011 roku.
Szczegółowe zasady konsultacji określone zostały w Zarządzeniu Nr 185/2011 Burmistrza Mieszkowic z dnia 18 października 2011 roku w sprawie przeprowadzenia konsultacji programu współpracy Gminy Mieszkowice z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2012 rok, zamieszczonym na stronie internetowej www.bip.mieszkowice.pl BIP- Zarządzenia, oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach.
W sprawach konsultacji proszę się kontaktować z Panią Teresą Hryniewicz Kierownikiem Referatu ds. Obsługi Organów Gminy i Współdziałania z Jednostkami Pożytku Publicznego Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach, pokój nr 18, tel. 91 4145 276 wew,. 129.