UM Mieszkowice Mieszkowice
Dziś jest: Wtorek 31 lipca 2018, imieniny: Ignacego i Heleny
Galerie zdjęćMapyKontakt
 
  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6

« strona główna

Zapraszamy na obrady XXVI sesji Rady Miejskiej w Mieszkowicach.

data 18-03-2013

Zapraszamy na obrady XXVI sesji Rady Miejskiej w Mieszkowicach, które odbędą się w dniu 21 marca 2013 roku o godzinie 14.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego  w Mieszkowicach, ul. F. Chopina 1,  z następującym porządkiem obrad: 

 

I. Sprawy regulaminowe:

       a/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,

       b/ przyjęcie zmian do porządku  obrad,

       c/ przyjęcie protokołu  obrad XXV nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Mieszkowicach,

             d) informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Mieszkowic.                  .     

II. Interpelacje radnych. 

III. Ustanowienie uchwały rady w sprawie zmian budżetu Gminy Mieszkowice w 2013 roku:

             a/ opinie komisji,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

IV. Ustanowienie uchwały rady w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Mieszkowice na lata 2013-2016:

a/ opinie komisji,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

V. Ustanowienie uchwały rady w sprawie wyodrębnienia w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki:  

             a/ opinie komisji,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

VI. Ustanowienie uchwały rady w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Straży Granicznej w 2013 roku  z przeznaczeniem dla Placówki Straży Granicznej w Szczecinie:

             a/ opinie komisji,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

VII. Ustanowienie uchwały rady w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członków ochotniczej straży pożarnej, którzy uczestniczyli w działaniu ratowniczym lub w szkoleniu pożarniczym organizowanym przez Państwową Straż Pożarną lub gminę:

             a/ opinie komisji,

c/ dyskusja,

d/ podjęcie uchwały.

VIII. Ustanowienie uchwały rady w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Mieszkowice:

a / opinie komisji,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

IX. Ustanowienie uchwały rady w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów w obrębach Zielin, Troszyn w gminie Mieszkowice:

a/ opinie komisji,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

 

X. Ustanowienie uchwały rady w sprawie porozumienia dot. powierzenia zadań zarządcy dróg powiatowych na terenie miasta Mieszkowice:

a/ opinie komisji,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

XI. Debata w sprawie informacji dotyczącej funkcjonowania punktu rehabilitacji w Zielinie:

a/ wystąpienie Burmistrza Mieszkowic,

b/ dyskusja.

XII. Debata w sprawie informacji dotyczącej utrzymania dróg gminnych dojazdowych do pól i posesji:

             a/ wystąpienie Burmistrza Mieszkowic,

b/ dyskusja.

XIII. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone w pkt. II.

XIV.. Wolne wnioski i zapytania.

XV.  Zamknięcie obrad sesji.

        Przewodniczący Rady Miejskiej

               mgr Krzysztof Karolak                                   



Kalendarz imprez

  Lipiec 2018 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
UM Mieszkowice