UM Mieszkowice
27-03-2014
Po raz szósty spotkali się pracownicy Powiatu Uckermark, Gryfińskiego i Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach w ramach projektu pn. „Polsko- niemiecka wymiana doświadczeń w administracji publicznej” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Fundusz Małych Projektów INTERREG IV A Euroregionu Pomerania. Tym razem warsztaty odbyły się na sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach i dotyczyły zagospodarowania przestrzennego i energii odnawialnej. Przedstawiciele poszczególnych urzędów omówili zakresy wykonywanych prac w danej jednostce, podzielili się doświadczeniami i wspólnie rozwiązywali niejasności dotyczące omawianych tematów.
Dla przypomnienia projekt obejmuje 12 spotkań roboczych, organizację konferencji turystycznej i wydanie publikacji pokonferencyjnej i podsumowującej projekt. Wnioskodawcą jest Powiat Gryfiński, a partnerami Powiat Uckermark i Gmina Mieszkowice.