UM Mieszkowice
05-08-2011
Zaproszenie do składania ofert na remont szatni i holu w Szkole Podstawowej w Mieszkowicach
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW W WYSTĄPIENIU OFERTOWYM
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Remont szatni i holu w Szkole Podstawowej im. Mieszka I w Mieszkowicach,
Gmina Mieszkowice;
Nazwa zamawiającego:
Szkoła Podstawowa, ul. Sienkiewicza 56, 74-505 Mieszkowice
Tel./fax (91) 41 45 457; tel. kom. 508354980 ; e-mail: dyrektorspm-ce@wp.pl
Godziny urzędowania poniedziałek - piątek : 7:00 – 15:00
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o zapytanie ofertowe, w związku z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych do zamówień nie przekraczających 14 000 euro.
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont szatni i holu w Szkole Podstawowej w Mieszkowicach. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiony został za pomocą przedmiaru robót, będącego załącznikiem do oferty.
2. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobligowani są do wizji lokalnej na miejscu wykonywania robót tj. w Szkole Podstawowej w Mieszkowicach i uzyskania wszelkich niezbędnych informacji oraz dokonania własnych pomiarów.
3. Parametry/ wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia
Zastosowane materiały powinny spełniać normy przewidziane do obiektów użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wymaganych atestów.
4.Termin
Wymagany termin wykonania zamówienia: 30 sierpnia 2011 r.
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków oferty. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie, i skierowane na adres: Szkoła Podstawowa, ul. Sienkiewicza 56, 74-505 Mieszkowice
e-mail: dyrektorspm-ce@wp.pl
V. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
Iwona Świerczyńska – dyrektor Szkoły Podstawowej w Mieszkowicach, tel. 914145457, 508354980 e-mail: dyrektorspm-ce@wp.pl
VI. Opis przygotowania oferty
1. Przygotowanie oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4) Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
6) Wymagane dokumenty: formularz ofertowy, kosztorys ofertowy.
2. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
2.1 Ofertę należy złożyć na adres e-mail: dyrektorspm-ce@wp.pl
2.2 Plik zawierające ofertę powinien być opatrzony nazwą i dokładnym adresem wykonawcy.
2.3 Oznakowanie pliku: Remont szatni i holu w Szkole Podstawowej im. Mieszka I w Mieszkowicach
VII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy składać drogą mailową na adres: dyrektorspm-ce@wp.pl do dnia 10 sierpnia 2011 r. do godz. 14:00
VIII. Kryteria oceny oferty
1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
---------------------------------------------------------------------------
| Nazwa kryterium |Waga |
---------------------------------------------------------------------------
1. cena 100
---------------------------------------------------------------------------
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Zaproponowana w ofercie cena nie może ulec zmianie.
2. Wynik
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
IX. Warunki umowy
1 Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
2 O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem
3 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
4 Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2.
X. Ogłoszenia wyników zapytania
Wyniki postępowania zostaną ogłoszone w siedzibie zamawiającego. Niezależnie od ogłoszenia wyników wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni w formie pisemnej.
XI. Załączniki
Załączniki do specyfikacji: