Informacja o możliwości zabrania głosu przez mieszkańca gminy
08-06-2022
podczas XXXI sesji Rady Miejskiej w Mieszkowicach
w dniu 8 czerwca 2022 roku
w debacie nad Raportem o stanie Gminy Mieszkowice.
Miejsce debaty: sala posiedzeń Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach przy ul. F. Chopina 1, godz. 12.00.
Zgodnie z art.28aa.1. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Burmistrz jest zobowiązany do dnia 31 maja przedstawić radzie gminy raport o stanie gminy. Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim.
Podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium, raport rozpatrywany jest w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem przeprowadza się debatę. W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać głos.
Osoby, które chcą zabrać głos w debacie składają do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Mieszkowicach najpóźniej w przeddzień obrad sesji tj. (do 07.06.2022 r.) zgłoszenie poparte 20 podpisami pełnoletnich mieszkańców Gminy Mieszkowice, oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku.
Projekt uchwały wraz z Raportem o stanie gminy oraz wzory zgłoszeń znajdują się na stronie:
Raport o stanie Gminy Mieszkowice za 2021 rok - BIP Gmina Mieszkowice
W wersji papierowej dostępny jest w Biurze Rady Miejskiej w Mieszkowicach pokój nr 18.
O kolejności zabierania głosu podczas debaty decyduje kolejność zgłoszeń.