ZAPYTANIE OFERTOWE
16-01-2020
Na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018r., poz. 1986) Burmistrz Mieszkowic zaprasza do złożenia oferty cenowej na niżej opisany przedmiot zamówienia pn. „Kompleksowa obsługa kominiarska budynków i lokali mieszkalnych oraz budynków użyteczności publicznej wchodzących w skład mienia Gminy Mieszkowice”
Dane Zamawiającego:
Gmina Mieszkowice, ul. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice, NIP 858-173-09-44, Rg 811686544
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich tj. czyszczenia kominów i kanałów wentylacyjnych oraz wykonanie przeglądów okresowych w budynkach gminnych w roku 2019 zgodnie z art. 62 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
Usługa obejmuje :
- usuwanie zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych z częstotliwością określoną w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów tj. usuwania zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych:
a) od palenisk opalanych paliwem stałym – co najmniej raz na trzy miesiące,
b) od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym – co najmniej raz na sześć miesięcy,
c) z przewodów wentylacyjnych – co najmniej raz w roku.
- wykonanie jeden raz w roku w terminie do 30 czerwca okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych)
- usuwania nagłych awarii przewodów kominowych nie później niż w ciągu 24 godzin od dnia zgłoszenia,
- wymiany do 10 sztuk drzwiczek kominowych według zgłoszenia,
Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia :
- wpisów w książce kontroli kominiarskiej, każdorazowo po przeprowadzonym czyszczeniu przewodów,
- protokołu kontroli wraz ze wskazaniem nieprawidłowości i usterek jeżeli takie występują. Wykonawca określi propozycje co do sposobu usunięcia usterek z zaznaczeniem pilności ich wykonania,
- opinii kominiarskiej przed i powykonawczej dotyczącej m.in. montażu wkładu kominowego, zmiany systemu ogrzewania, przebudowy komina
Wykaz budynków i lokali stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Wykaz dokumentów:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Oferent prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia,
- Kserokopie aktualnych uprawnień mistrza kominiarskiego
- wypełniony wzór zapytania ofertowego stanowiący załącznik nr 2
- Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami postępowania i przyjmuje je bez uwag i zastrzeżeń
Kryteria oceny ofert:
Najniższa ryczałtowa cena brutto za miesiąc usługi.
Ceny należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia.
Termin realizacji zamówienia oraz związania z ofertą:
01.02.2020 – 31.12.2020, okres związania z ofertą 30 dni.
Termin i miejsce złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – Usługi kominiarskie” w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach w terminie do dnia 30 styczna 2020 r.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Działalności Gospodarczej Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach tel. 91-4 666-903 lub 91-4-666-938.
Załącznik Nr 1 | |
Formularz |